Nacházíte se zde: Úvod SLA
Garantovaná úroveň dostupnosti - SLA
Sjednaná úroveň dostupnosti služby
Služby spolehlivých serverů poskytujeme v nepřetržitém provozu. Ke každé službě je poskytovaná smluvní úroveň garance dostupnosti služby a smluvní sankce v případě, kdy dostupnost služby klesne pod garantovanou úroveň z důvodů stojících na straně Poskytovatele služby.
Měření dostupnosti
Měření dostupnosti zajišťuje monitorovací systému Poskytovatele. Dostupnost služeb je ověřována pravidelně v intervalech 5-10 sekund.
Výjimky z dostupnosti služby
- Nezbytné úpravy na zařízení (údržba, kontroly, profylaxe apod.)
- Bezpečnostní update
- Aktualizace nových verzí služeb
- Úkony prováděné na žádost Objednatele a výpadky způsobené Objednatelem
- Úkony nezbytné k odvrácení škody na zařízení nebo službě
Podmínky vylučující odpovědnost za dostupnost služby
Nedostupnost způsobená nefunkčností služeb třetích stran využívaných k poskytování služby (zejména poskytovatelé telekomunikačních služeb, apod.)
Okolnosti vylučující odpovědnost podle § 374 obchodního zákoníku.
Sankce
V případě, že dojde ke snížení měsíční dostupnosti služby, vzniká objednateli možnost uplatnit nárok na snížení ceny služby v daném měsíci následovně:
Dostupnost | SLA 99,5 % | SLA 99,9 % | SLA 99,99 % |
---|---|---|---|
99,99% - 99,9% | - | - | 10% snížení ceny |
99,89% - 99,5% | - | 10% snížení ceny | 20% snížení ceny |
99,49% - 99,0% | 20% snížení ceny | 20% snížení ceny | 30% snížení ceny |
98,9% - 95,0% | 50% snížení ceny | 50% snížení ceny | 50% snížení ceny |
nižší než 95,0% | 100% snížení ceny | 100% snížení ceny | 100% snížení ceny |